קידום ממומן בגוגל – PPC

rhhhhhhhhhhhhh

קידום ממומן בגוגל - ppc

קידום ממומן בגוגל ע"פ תפיסת עולמנו מתחלק לשני חלקים:
חלק ראשון הוא טכני והוא דורש שליטה בתוכנה על כל המרכיבים שלה והם רבים. מדובר בתוכנה גדולה שיש לה שיטת עבודה ועולם מושגים משלה וצריך להכיר ולדעת את כולם. חלק זה הוא החלק הקל, כל אחד יכול ללמוד לעבוד על תוכנת אדוורדס במידה ורק ירצה.

החלק שני והוא זה המורכב יותר שלרב המקדמים לצערי הרב אין אותו, הוא היכלות לחבר את התוכנה לללקוח, לעסק, למחיר ההמרה של הליד או המכירה.
כדי לדעת לקיים שלב זה דרושה הבנה עמוקה של העסק המקודם.

התהליך שאנחנו מקיימים מתחיל בהבנת השרות או המוצר של הלקוח, אנחנו לומדים מושגים מרכזים מעולמו של המוצר או השרות המקודם אנחנו לומדים לחשב עליות מכירה וקנייה כדי לחשב עלות המרה, אנחנו לומדים את העסק כאילו הפכנו להיות חלק ממנו.

 קיבלנו מינוי לתפקיד שיווקי בכיר בארגון כך שאפילו את הבדיחות של העסק אנחנו צריכים להכיר. אחרי חישוב מחיר ההמרה אנחנו נחבר כלי המרה ובקרה ובשלב האחרון נחבר את הלידים לתוכנת הפרומובקס בכדי שנוכל לעקוב אחרי הלידים הנכנסים ולנתח ביצועים.
אל מול הגדרת המטרות ומדדי ההצלחה אנחנו גם נבצע סיכומי ביניים בשת"פ עם הלקוח ונראה שאנחנו מיצרים הצלחה.

אני פוגש מקרים רבים בהם המקדם עושה עבודה נהדרת מצליח מאוד בניהול הקמפיין אבל הלקוח מפסיד כסף מהפעילות – לנו – לפרומוטרס ולכם זה לא יקרה, אנחנו נגדיר את מחיר ההמרה ואת אופי הפעילות מראש ככזה  שיובלים להצלחה משותפת.

צרו איתנו קשר עוד היום

צרו איתנו קשר

מלאו עכשיו פרטים מלאים ואנחנו נחזור אליכם