קידום אתרים אורגני seo

The plants shop


בניתם אתר אינטרנטי מעוצב ומושקע? עשיתם את הצעד הראשון בדרך אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם! כעת נשאלת השאלה לגרום לגולשים להגיע אל האתר שלכם?

כיום מרבית הגולשים באינטרנט עושים שימוש במנועי החיפוש השונים ובעיקר בגוגל, באמצעותם ניתן לקבל במהירות רשימת אתרים רלוונטים בהתאם למילת החיפוש שהוקלדה. מנועי החיפוש פועלים על בסיס אלגוריתם אשר בוחן את מידת הרלוונטיות של האתר לגולש. אז איך מביאים את האתר שלכם להיות הרוולנטי ביותר לגולש ולהופיע בין עשרת האתרים הראשונים המוצגים לגולש?

קידום שמביא תוצאות!
קידום האתר SEO הינו למעשה תהליך רב שלבי שמטרתו היא להתאים את האתר שלכם למנועי החיפוש ולגרום לו להופיע במקומות הראשונים במילות החיפוש הרלוונטיות. אנו מאמינים כי על מנת להביא לתוצאות הקידום הטובות ביותר חשוב לעבוד בשיטב דו שלבית-
– עבודת אופטימיזציה on site- תהליך זה כולל התאמה של האתר עצמו אל מנועי החיפוש על ידי עבודה נכונה על כלל עמודי האתר, הגדרה נכונה של קוד האתר, תכנון ויצירה של תוכן איכותי ועוד
– עבודת OFF SITE – תהליך הכולל בנייה נרחבת של רשת קישורים והפניות מאתרים שונים אל האתר המקודם לצורך ייצירת מוניטין חיובי לאתר בעינייהם של גוגל ומנועי החיפוש השונים וכן פיתוח ותחזוק מגוון קישורים אפקטיבים למדיות החברתיות השונות.

בתהליך SEO אין פתרונות קסם מהירים! יש לבצע את התהליך באופן איכותי ומקצועי אשר יביא לתוצאות הדרגתיות הולכות ומשתפרות ולחשיפת האתר לקהל יעד גדול ככל האפשר. אל תתפשרו צרו עמנו קשר ונשמח לייעץ ולסייע לכם בתהליך הקידום לאתר שלכם!

דבר איתנו

נשמח לדבר איתך

מלאו את הפרטים המלאים וניצור עמכם קשר